شماره تماس 071-

مسابقات چند جانبه کشوری اسلالوم

با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

مسابقات چند جانبه کشوری اسلالوم و همایش بزرگ اتومبیلرانی در کرج برگزار می‌شود

 

مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم جام مدافعان سلامت و همایش بزرگ خودروهای دو دیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ، موتورسیکلت‌های سنگین، ریس، استریت و تریل با همکاری  کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، اجرای این دو برنامه به صورت همزمان، روز جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ با هدف قدردانی از ایثار و جانفشانی‌های کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حوزه، از ساعت ۹ صبح در مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز خواهد شد.

مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم “جام مدافعان سلامت” با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در کلاس‌های مثبت و منفی١۵٠٠ سی‌سی آقایان و بانوان، کلاس آزاد، ۳ کلاس جانبازان و معلولان و کلاس ویژه کادر درمان در پارکینگ باشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

همزمان با این رویداد خودروهای دودیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ، موتورسیکلت‌های سنگین، ریس، استریت و تریل در حضور علاقه‌مندان به این حوزه‌ها در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه یاد شده گردهم خواهند آمد.  

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *