شماره تماس 071-

تأکید دکتر مونسان بر هم‌افزایی کانون و فدراسیون اتومبیل‌رانی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ابراز امیدواری نسبت به مشارکت بیشتر بین دو نهاد کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی با فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری بیان کرد: «وظایف قانونی هر دو نهاد کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری مشخص است، با هم‌افزایی شاهد کارهای مشترک و ملی در این حوزه خواهیم بود.»

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دکتر علی‌اصغر مونسان سه‌شنبه ۷ مردادماه ۹۹ با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری دیدار و گفت‌وگو کرد.

او با تأکید بر این‌که مسئولیت‌ها دقیقاً مشخص است، تصریح کرد:‌ «تلاش کنید بین کانون جهان‌گردی و فدراسیون هم‌افزایی ایجاد شود و در صورت نیاز، تفاهم اجرایی دیگری تهیه کنید. هدف این دو نهاد باید بهره‌مندی از توان زیاد هر دو بخش برای تعالی این حوزه و در نهایت افزایش نشاط جوانان و رضایت‌مندی مردم باشد.»

دکتر مونسان با تأکید بر اهمیت موضوع گردشگری ورزشی افزود:‌ «به‌طور خاص در بخش رالی کارهای مشترک زیادی برای همکاری وجود دارد که با این هم‌افزایی شاهد کارها و موفقیت‌های بسیاری در این حوزه خواهیم بود.»

او گفت: «رئیس کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی یکی از بهترین مدیران مجموعه ماست و کاملاً به حوزه تخصصی بنگاه‌داری و افزایش مشارکت‌ها اشراف دارد. برنامه‌های خوبی که آقای اربابی در حوزه بین‌الملل و مجموعه کشور دارد و قطعاً با همراهی و همکاری مشترک و ملی با یکدیگر، نتایج خوبی خواهید گرفت.»

ناظمی نیز گفت : امروز با هدف بر طرف کردن سو تفاهمات گذشته و همکاری های مشترک و بیشتر در بخش های مختلف از جمله گردشگری ورزشی، مشارکت در آموزش فراگیر و امداد جاده ای ، رالی های مختلف از جمله خانوادگی ، فرهنگی و بین المللی و همینطور بهره مندی فدراسیون از خدمات متقابل با کانون بخصوص در بخش ماشین های کلاسیک حضور شما هستیم.

دکتر مونسان با تشکر از سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای فعالیت های صورت در این مدت گفت:قانون حدود وظایف هر دو نهاد یعنی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را روشن کرده است و امیدوارم دیگر انرژی مان را صرف موارد اختلاف بر انگیز و بی نتیجه گذشته نکنیم چرا مسئولیت ها دقیقا معلوم است

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت : تلاش کنید بین کانون جهانگردی و فدراسیون هم افزایی ایجاد شود و حتما تفاهم اجرایی دیگری در صورت نیاز تهیه کنید و هدف شما بهره مندی از توان زیاد هر دو بخش برای تعالی این حوزه و در نهایت افزایش نشاط جوانان و رضایت مندی مردم باشد.

وی گفت: با موضوع گردشگری ورزشی موافقم و بخصوص در بخش رالی این قسمت می تواند بسیار موفق باشد و کارهای مشترک زیادی برای همکاری وجود دارد
دکتر مونسان به سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد : خوشبختانه نگاه نو و جدید شما در مدیریت این فدراسیون باعث پر تحرکی آن شده است و جنبه های جدیدی برای آن در حوزه اجتماعی و فعالیت های ملی ایجاد شده است و این روند باید ادامه پیدا کند و امیدوارم مسیر مدیریتی جدید با حضور شما با تنش زدایی و مشارکت بیشتر باشد.

آقای دکتر اربابی رئیس کانون اتومبیلرانی و جهانگردی یکی از بهترین مدیران مجموعه ما هست و کاملا به حوزه تخصصی بنگاه داری و افزایش مشارکت ها اشراف دارد و برنامه های بسیار خوبی در حوزه بین الملل و مجموعه کشور دارد و قطعا با همراهی و همکاری مشترک و ملی با یکدیگر ، نتایج خوبی خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *