شماره تماس 071-

رقابت جذاب خودروهای سافاری در مسیرهای گردشگری شیراز و رژه خودروهای تاریخی در مسیرهای گردشگری شهری شیراز

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس؛ به مناسبت هفته گردشگری دو رویداد مهم در حوزه اتومبیلرانی تحت عنوان رقابت جذاب خودروهای سافاری در مسیرهای گردشگری شیراز و رژه خودروهای تاریخی در مسیرهای گردشگری شهری شیراز برگزار گردید.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون فارس اعلام داشت: حوزه اتومبیلرانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ، پلیس راهور، شهرداری شیراز و هیئت دوچرخه سواری اقدام به برگزاری رویدادهای گردشگری مسئولانه و فرهنگی با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا کردند.

عبدالکریم ابراهیمی یگانه افزود: با توجه به تمهیدات و فرمایشات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص اشاعه فرهنگ گردشگری مسئولانه در این ایام، این کانون اقدام به فرهنگ سازی و ایجاد روش های تفریحی و گردشگری در قالب رقابت و رالی تور سافاری در مسیرهای گردشگری اطراف شهرستان شیراز نمود

یگانه بیان داشت: خودروهای تاریخی نیز در رویدادی مجزا با همکاری هیئت دوچرخه سواری استان فارس در مسیرهای گردشگری شهری رژه رفتند و در نهایت در مقابل باغ عفیف آباد توقف نمودند.

مدیر حوزه اتومبیلرانی فارس گفت: در این رویداد بیش از ۵۰ خودرو سافاری دو دیفرانسیل و کراس اور و ۳۰ خودرو تاریخی به همراه بیش از ۲۰۰ دوچرخه سوار شرکت نمودند.

مجتبی خوارزمی مدیر کلوپ سافاری بیان داشت: از بین ۵۰ خودرو شرکت کننده در رقابت رالی گردشگری سافاری مقام اول خودرو شماره ۴۹ به رانندگی آقای محسن بهروزی و نقشه خوان خانم حسن شاهی، مقام دوم خودرو شماره ۵۰ به رانندگی پویا موسوی به نقشه خوانی  مهرداد پارسایی، مقام سوم خودرو شماره ۲۰ به رانندگی آقای رضا نجفی و نقشه خوانی سعید نجفی موفق به عناوین فوق گردیدند.

خوارزمی گفت: در پایان این رویداد که در پیست کارتینگ شهر با حضور کلیه شرکت کنندگان برگزار گردید به نفر اول مبلغ ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم ۵ میلیون ریال و نفر سوم نیز ۳ میلیون ریال اهدا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *