شماره تماس 071-

فعالیت مستمر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس در پیست کارتینگ شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس؛ حوزه اتومبیلرانی این کانون فعالیت های آموزشی خود را در قالب یک برنامه در پیست اتومبیلرانی کارتینگ شهر شیراز بصورت رسمی آغاز نمود.

مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون فارس گفت: در راستای راه اندازی مجدد پیست کارتینگ شهر، اعضای این کانون میتوانند جهت انجام آموزش و تمرین مهارت های رانندگی همگانی در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از امکانات این پیست زیر نظر قهرمانان و پیشکسوتان این رشته استفاده نمایند.

عبدالکریم ابراهیمی یگانه افزود: افراد زیادی هستند که به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری علاقه فراوان دارند و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فارس با همکاری پیست کارتینگ شهر این فرصت را برای علاقمندان به این رشته که عضویت کانون را دارند فراهم آورده تا از امکانات ورزشی و آموزشی این مجموعه بطور مداوم استفاده نمایند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی کانون پروش و آموزش افراد مستعد است و دربندهای متعددی در اساس نامه کانون به آن اشاره شده است که میتوانند در رشته های مختلف اتومبیلرانی، موتورسواری، دوچرخه سواری و گردشگری فعالیت نمایند و با توجه به اینکه کانون نخستین عضو فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در ایران میباشد، میتواند تحت لیسانس جهانی این فدراسیون در امر آموزش فعالیت نماید که بحمداله این برنامه آغازی است برای پرورش افراد علاقمند و مستعد در این رشته ها.

یگانه گفت: با راه اندازی کانون در استان فارس بخصوص در حوزه اتومبیلرانی قصد داریم کلوپ هایی از جمله کلوپ تورینگ سافاری، رالی، خودروهای کلاسیک، موتورسواری، دوچرخه سواری، کلوپ بیراهه نوردی، کارتینگ، کمپینگ و کاروانینگ و کلوپ مهارت های همگانی را در سطح استان افزایش و برنامه های ویژه ای را در طول سال انجام دهیم.

یگانه بیان داشت: افراد علاقمند به تمامی رشته اتومبیلرانی، موتورسواری، دوچرخه سواری، گردشگری و جهانگردی میتوانند از طریق وب سایت کانون به آدرس: www.shiraztaci.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

در ادامه آقای کیخسروی مدیریت پیست کارتینگ شهر اعلام داشت: بحمداله به همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس، این مجموعه جان دوباره خواهد گرفت و خوشحال هستیم که توانسته ایم امکاناتی را برای جوانان علاقمند به این رشته فراهم کنیم تا بتوانند به آرزوهای خود برسند و موفقیت هایی را در این راستا کسب نمایند.

وی اضهار داشت: درب این مجموعه بر روی تمامی علاقمندان از هر مجموعه ای باز است و عموم مردم میتوانند از امکانات این مجموعه بهرمند شود.

در پایان تفاهم نامه همکاری فی مابین حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس و مجموعه کارتینگ شهر تنظیم و به امضاء طرفین رسید و متقاضیان برای اولین بار از این پیست بصورت رسمی استفاده نمودند.

صفحه اصلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *