شماره تماس 071-

رژه موتورسواران و اتومبیلرانان استان البرز در کرج برگزار شد

همزمان با عید سعید غدیر خم بزرگترین رژه بانوان و آقایان موتورسوار و اتومبیلران استان البرز با حمایت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش کرج رسا، پیش از ظهر امروز (شنبه ۱۸ مرداد) همزمان با عید سعید غدیر خم، بزرگترین رژه بانوان و آقایان موتورسوار و اتومبیلران استان البرز با حمایت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز برگزار شد.

در این رژه بیش از پانصد دستگاه خودروی آفرود، سافاری، کلاسیک، اسپرت شهری و تیونینگ و موتورسیکلت های ریس، استریت ، تریل ، کراس و شهری شرکت داشتند.

اردشیر درویشی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز در پایان این مراسم گفت: این رژه باشکوه حرکت خود را از مجتمع فرهنگی – تجاری پرشین مهرشهر آغاز و در مسیر چهار باندی- چهارراه گلزار- حدادی- میدان والفجر- میدان سپاه- میدان جمهوری- استانداری البرز- میدان جمهوری- نبوت- میدان طالقانی- پای کوه- شهدای نور- میدان طالقانی- مطهری- جمهوری- کمربندی ماهان- ۴۵ متری گلشهر- چهار راه گلزار- چهار باندی و بازگشت به مجتمع فرهنگی – تجاری پرشین به کار خود پایان دادند.

 

 

وی افزود: این رژه باشکوه با هدف گرامی داشت عید سعید غدیر خم و تجلیل از شهدای خبرنگار فرهنگ و نمایش آمادگی و اقتدار موتورسواران و اتومبیلرانان استان البرز برگزار شد.

درویشی گفت: به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی تمامی شرکت کنندگان موظف به استفاده از ماسک بودند و با شعار سلامت و تندرستی، نشاط اجتماعی در این رژه با شکوه شرکت کردند. همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ترویج فرهنگ احترام به قوانین در راستای کاهش تصادفات رانندگی از دیگر اهداف بزرگ ترین رژه موتورسواران و اتومبیلران استان البرز بود که به نحو شایسته ای اجرایی شد.

اردشیر درویشی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز
اردشیر درویشی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز

 

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با تشکر از استقبال و اعلام آمادگی موتورسواران و اتومبیلرانان سایر استان ها اظهار کرد: به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از سفر و تردد، فقط یک سوم موتورسواران و اتومبیلرانان شهرستان کرج مجاز به شرکت در این رژه بودند و انشالله پس از مهار ویروس کرونا، در خدمت موتورسواران و اتومبیلرانان سایر استانها نیز خواهیم بود.

وی گفت: تمامی موتورسیکلت ها و خودرو های شرکت کننده در رژه به علت رعایت و حفظ فاصله اجتماعی، تک سرنشین بودند و با شعار “ایمن برانیم ” در این رژه حاضر شدند.

درویشی مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیرعامل محترم مجتمع فرهنگی- تجاری پرشین و تیم اجرایی مجتمع به پاس همکاری و هماهنگی در برگزاری مراسم استارت و اختتامیه ابراز داشت.

 

 

وی همچنین از تقی زاده نائب رییس محترم کمیته تورینگ و سافاری کشور به پاس حضور و توزیع پک بهداشتی (ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و آب معدنی) قدردانی کردند.

وی در پایان با تشکر از زحمات تمامی تیم برگزاری به ویژه سهراب عطایی و تمامی شرکت کنندگان در این رژه، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: برای تمامی خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه و صدا و سیما که در تمامی برنامه های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز همراه ما هستند، آرزوی سلامتی، برکت، شادابی و عمر با عزت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *