شماره تماس 071-

تسهیل در صدور اسناد بین المللی رانندگی و خودرو در استان ها

دومین نشست هم اندیشی نمایندگان استانی صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به منظور تسهیل در صدور این اسناد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در این نشست که روز دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰  در شیراز برگزار شد، دکتر محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مؤید محسن نژاد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، جمعی از مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و ۳۰ نماینده از استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و خوزستان حضور داشتند‌.

بررسی مسائل و مشکلات موجود در مسیر نمایندگی ها، تبادل نظر درباره راهکارهای رفع موانع، ارائه پیشنهادها و نظرات، بررسی راه های توسعه همکاری ها در راستای تسهیل ارائه خدمات صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی، پلاک ترانزیت، دفترچه مالکیت وسیله نقلیه و … به منقاضیان از مهمترین موضوعات مطرح شده در دومین نشست هم اندیشی نمایندگان استانی صدور اسناد و مدارک بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بود.


دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *