شماره تماس 071-

تعامل و همدلی نتیجه دیدار مدیران حوزه اتومبیلرانی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس

روابط عمومی حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس اعلام داشت: در دیدار مدیران حوزه اتومبیلرانی و مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی فارس ، تاکید بر تفاهم و همکاری، هدف اصلی این جلسه بود و نتیجه این دیدار صمیمانه تعامل و همدلی کانون با سازمان ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان شد.

در این دیدار آقای اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی بیان داشت: با توجه به اینکه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال ۱۳۱۴ تاسیس شده و فعالیت های زیادی در حوزه موبیلیتی و اسپورت داشته است می طلبد تا با ایجاد جوی صمیمانه و تعامل با هیئت های استانی موتورسواری و اتومبیلرانی به توسعه همگانی این ورزش کمک مضاعفی نمود.

درویشی افزود: این کانون توانایی زیادی در حوزه اتومبیلرانی دارد و میتواند با برگزاری رویدادهای تفریحی و آموزشی از قبیل: آموزش مهارت های همگانی رانندگی، آموزش جهت پیشگیری و کاهش حوادث و تلافات جاده ای، برگزاری رالی تورهای گردشگری و خانواده، سافاری تور و دیگر فعالیت ها و همایش ها که وظیفه ذاتی کانون بوده و میتواند اقدام به جذب گردشگر و رونق اقتصادی بسیار زیادی نماید.

وی ادامه داد: استان فارس نیز دارای افراد فعال و باسوادی است که علاقمندی زیادی به رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری دارد و نیازمند این است که با انعقاد تفاهم نامه مشترک فی ما بین هیئت های استانی و حوزه اتومبیلرانی کانون فارس، زمینه فعالیت ورزشی و گردشگری را برای جوانان و خانواده های آنان فراهم نمود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز ضمن خوشامدگویی و اعلام خورسندی از این دیدار اعلام داشت که با این رویه موافق بوده و حتما میبایست تعامل و همکاری بشتر ایجاد گردد.

دکتر حاجی زاد گفت: تفاهم نامه ای ما بین نماینده استانی حوزه اتومبیلرانی ئ هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان منعقد گردد تا در سایه همدلی و متعامل موفقیت های ورزشی بیشتری نصیب این استان گردد و از ظرفیت های دو طرف بصورت ویژه استفاده و در قالب یک تیم همکاری نمایند.

دکتر سالاری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز اظهار کرد: هماهنگی داخل استانی برای ما خیلی اهمیت دارد و ضرورت هماهنگی حوزه اتومبیلرانی کانون و هیئت استان خیلی زیاد است و ضمینه تعامل فراهم شده و انشالله توافق ها صورت خواهد گرفت و استان فارس قابلیت های بی نظیری هم در حوزه گردشگری هم ورزشی دارد که تطبیق این دو می تواند به ورزش و اقتصاد گردشگری کمک کند.

وی در پایان گفت: استان فارسی ها در حوزه ورزش بسیار توانمند هستند ولی بدلیل بعد مصافتی که تا پایتخت وجود دارد  این افراد در راس ورزش قرار نگرفته اند اما توان نیروی انسانی این استان در هر ضمینه ای بسیار بالاست و هرجایی که استان فارسی ها بوده اند در بحث مدیریتی حرفی برای گفتن داشته اند، و سیاست ما در سایه تعامل جذب حداکثری ورزشکارن است.

همچنین فرای هر اختلاف نظر و سلیقه ها، ما به دنبال استفاده حداکثری از توانمندی هایمان هستیم و نمیگذاریم اختلافات ما را از هدفمان دور کند و میبایست کانون و هیئت در حوزه گردشگری و ورزشی کار های خود را دنبال کند و چنانچه موازی کاری صورت گیرد میبایست اقدامات با تعامل و همفکری به ثمر نشیند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *