شماره تماس 071-

مجوز عبور گمرکی

مجوز عبور گمرکی

  “کارنه دو پاساژ” دفترچه عبور گمرکی است که جهت تسهیل در تردد از مرزهای زمینی برخی کشورها جهت وسایل نقلیه موتوری صادر و تحویل می گردد. این مجوز به صورت ۵ ، ۱۰ ، ۱۵ و ۲۵ برگی است که در هر بار عبور از مرز یک کشور یک برگ آن باطل می گردد. مدت اعتبار این دفترچه ها یک سال از تاریخ صدور آن می باشد. همچنین دفترچه های کارنه مصرف نشده قابل تمدید نیز می باشد. شایان ذکر است کارنه دو پاساژ تنها در دفتر مرکزی کانون ارائه می گردد.

مدارک مورد نیاز :

  • اصل برگه کاپوتاژ
  • اصل یا تصویر سند مالکیت خودرو
  • اصل یا تصویر گذرنامه
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی بین المللی صادره توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی
  • تکمیل فرم های درخواست
  • سپردن ودیعه برای خودروهای شخصی به میزان ۵/۴۰۰/۰۰۰ ریال و برای خودروهای حمل ونقلی و مسافربری که حتماً باید زیر نظر یکی از شرکت های حمل و نقل و مسافربری همگانی ازمرزها خارج شوند مبلغ ۳/۶۰۰/۰۰۰ ریال برای هر بار درخواست کارنه و مبلغ ۱۴/۴۰۰/۰۰۰ ریال برای ثبت شرکت و تشکیل پرونده می باشد.

با تحویل لاشه کارنه، قبض ودیعه، معرفی نامه شرکت حمل و نقل (برای شرکت های حمل و نقل) و حضور مالک برای خودرو های شخصی، مبلغ ودیعه عودت داده می شود.

نکته: کارنه دو پاساژ برای ورود به برخی از کشورها که حدود ۳۷ کشور در جهان می باشند الزامی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشورهایی که نیاز به کارنه دارند می توانید با شماره تماس ۸۸۵۰۰۲۰۹ الی ۱۱ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *